2014. november 11., kedd

Tyler Oakley

Kedves olvasók!
Ezer évvel ezelőtt ígértem nektek angol nyelvű irományokat, és bár nagy valószínűséggel ezen az oldalon novellát nem fogok közzétenni, a kedvenc vloggeremet, ahogy mondtam, angol nyelven fogom prezentálni, származását tekintve. Mivel azonban az én ömlengésemnél sokkal de sokkal többet mond néhány tőle idézett sor valamint kedvenc videóim és egy-két kép, így ezeken keresztül szeretném tolmácsolni szeretetemet eme homoszexuális srác iránt, aki nem fél önmaga lenni.

Tyler Oakley

The #1 Tyler Oakley Quote:
From point A (your birth) to point B (your death), friends come, friends go, family comes, family goes, significant others come and go. People come into your life and people leave your life. And the only constant you have from point A (your birth) to point B (your death) is you. You’re the only one that’s gonna be there for the whole time. If you change yourself just to appease the people who will be spliced in the middle of point A and point B, and they leave, you’re stuck with whoever you wanted to be to appease them. There’s no point in changing who you are to appease others when they’re gonna leave your life. And I know that’s really pessimistic and in a perfect world there are gonna be people who stay in your life forever, but that’s a perfect world; we’re in a real world. Love yourself for who you are because you are the only one that's stuck with yourself. Fall in love with who you are, and if anybody wants to join in on that, more power to them. But it's more important to fall in love with who you are than who other people want you to be.

He loves:
Lady Gaga, Beyoncé, Ellen Degeneres, Julie Chen, One Direction (too much), The Vamps, 5SOS, Darren Criss, social media, traveling, Disneyland, his friends (including almost everyone on Youtube), his mother (Queen Jackie), his people, Ranch, pickles, guys, alcohol, fast food...

Favourite videos:

Social media links:


With Jenna Marbles at the YHA.

He's everywhere.

With The Vamps.

In the ring of fans at the airport.

After winning a Teen Choice Award.

Creating puppets with Mamrie Hart.
While being drunk, obviously.

Photoshoot.

With the one and only Miranda Sings.

Next to Marcus Butler.

Meeting Demi Lovato at the VMA's.

Do you remember Connor Franta?

The 5SOS boys!

Amazing fan art.

Interviewing One Direction.

His hair is like a cameleon.

Just a casual favourites video.

In THE sweater.

His. Laugh.

Live Q&A at VidCon.

Getting a kiss from Zoe Sugg, the other Disney addict.

Pineapple. 'Cause why not?

Tetszett az ajánló? Mit csináltál volna másképp? Kedvet kaptál Tyler Oakley videóihoz? Mely Youtubereket követed nyomon?
További sikeres hetet kívánok,
Bia

6 megjegyzés:

  1. Én nagy Ryan Higa fan vagyok, az ő egyik videójában találkoztam először Tylerrel. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem tudom melyik videójáról beszélsz. :) Örülök, hogy írtál! ♥

      Törlés
  2. Drága Bia Joy!

    Először is, most tűnt fel, hogy nem is iratkoztam fel a blogodra. Hogy én mennyire kelekótya vagyok? A másik pedig, ha nem is írok, minden bejegyzésedet figyelemmel követem, és el is olvasom, amint lehet. Az e-mailre pedig egyszer majd kapsz választ, jelenleg eléggé el vagyok havazva. De nagyon tetszett a bejegyzésed, ahogyan az előző Radnótis is, hiszen közelebb áll a szívemhez (de azt majd megtudod, miért) :)
    Sok sikert a sulihoz, és további ilyen tartalmas bejegyzéseket <3
    MissMe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága MissMe,

      Ugyan, ezen apróság miatt ne is fájjon a fejed, tudtam, hogy olvasol és csak ez számított! :) Örülök, hogy jelen vagy a blogon, nem is tudod mekkora elismerés ez nekem, köszönöm szépen! ♥
      Természetesen megértem, hogy jelenleg nem jut időd rá, minél tovább húzod, én annál izgatottabban várom a válaszod, főleg most, hogy sikerült így felcsigáznod Radnóti kapcsán! :)
      Neked is rengeteg sikert kívánok a tanulás terén, valamint köszönöm, hogy írtál!

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés
  3. Kedves Bia,

    Hihetetlenül megörültem amikor megláttam a bejegyzés címét, ugyanis az egyik kedvenc vloggeremről, emberemről írtál benne; Tyler Oakley. Egy fantasztikus személyiség és rettentően inspiráló (valamint vicces).

    Örülök, hogy más bloggerinák is nézik és szeretik Tyler videóit:)

    #TEAMINTERNET
    Chanel x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Chanel,

      Reggel, mikor olvastam a megjegyzésedet én is hasonlóképp megörültem, hiszen jó tudni, hogy sokan szeretik, elvégre maximálisan megérdemli, nekem rengeteget segített, ezért igyekszem még több embernek a figyelmébe ajánlani. :) Valóban elképesztő személyiség!

      #TEAMINTERNET

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés