2015. november 22., vasárnap

Ami boldoggá tesz

Kedves olvasók!
Az ősz és a tél közeledte mesés időszaknak számít. Azonban szimbolizálja az elmúlást és a változást is, az időjárás pedig sokaknál depresszív hangulatot válthat ki. Véleményem szerint a november az egyik legstresszesebb hónap, az ünnepek előtti kavalkád, a váltakozó hőmérséklet bárkit megzavarhat. Ezen felül azt kell mondjam, hogy számomra ez a november különösen pörgősre sikeredett, éppen ezért kicsit talán szomorkásra is. Gyakorta érzem azt, hogy a nyomástól nem vagyok önmagam, ez a felismerés pedig kiborító, tehát kötelezőnek éreztem az alábbi listát megírnom, hogy a rosszabb napjaimon is emlékeztessem magam, mennyire szerencsés is vagyok, nem szabad hát elégedetlenkednem.
Titeket is arra buzdítalak, hogy írjátok meg a saját listátokat, és ha elhagy titeket az életkedv, vegyétek elő, olvassátok át, egészítsétek ki. 

Olykor feledésbe merülő, természetesnek tűnő dolgok, melyet boldoggá tesznek:

- már majdnem fél éve van saját szobám
- mikor a nehéz időszakon keresztülmenő barátnőmet megnevettetem
- a jó kapcsolatom anyukámmal
- van lehetőségem tanulni
- teljes értékű tagja vagyok egy közösségnek
- a barátnőim, akikre mindig számíthatok
- van egy csodás barátom
- a félelmeimmel kapcsolatban is folyamatosan sikereket érek el
- a TOPJOY kupakok
- a blogolás puszta gondolata
- az angol nyelv
- az érdekes televíziós műsorok
- az edzéseim
- az írás
- az irodalom szakkör
- egy jó könyv

- idézetes képek, amik pontosan eltalálják a gondolataimat és érzéseimet

... és még megannyi apróság.
Sok szeretettel,
Bia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése