2016. augusztus 9., kedd

Blogger Award 2016

Kedves olvasók!
Talán tudjátok, hogy ebben az évben is megrendezésre kerül a Blogger Award, melynek keretein belül különböző kategóriákban sorakoznak fel az írók és a blogjaik, hogy aztán az olvasók dönthessenek. Ezúton pedig szeretnék mindenkit arra bátorítani, hogy keresse fel az oldalt és szavazzon a kedvenceire! Ajánlom a figyelmetekbe Maffia blogmagazinját, hiszen ő az, aki jelölt engem, amiért hatalmas ölelés neki! ♥ [egyébként vetélytársak is vagyunk, de igyekszünk nem egymás nyakának ugrani - viccelek!]
A legjobb cikkíró kategóriában megtaláltok, minden szavazatért őrülten hálás vagyok NektekIde kattintva elérhetitek az ABD oldalát, mely az idei versenyt lebonyolítja, tekintve, hogy tavaly a nyertesek között szerepeltek.
Szeretettel,
Bia

2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy te igyekszel nem a nyakamnak ugrani, de én tuti, hogy egy baltával fogok állni az ágyad felett, ha több szavazatot kapsz. Muhaha.
    Ez volt a poén helye. :D
    Jaaaj, amúgy köszi a linkelést, nagyon cukker vagy. 💙💙💙
    Én már szavaztam rád, szóval a többiek is kövessék a példát. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt próbáld meg. :D A krimis-rendőrös sorozatokból tanul az ember egyet s mást, úgyhogy jobban teszed, ha ilyenekkel nem is viccelsz. :)
      Nagyon szívesen, én köszönöm, hogy jelöltél! Milyen romantikus, én is szavaztam rád. ❤

      Törlés