2015. március 25., szerda

A lista

Kedves olvasók!
A Filmfüggők Játszmája után úgy döntöttem, hogy elindítok egy cikksorozatot, mely az Egy filmfüggő feljegyzései nevet viseli. Ez valamelyest túlmutat az egyszerű ajánlókon, más oldalról közelíti meg a filmeket, mint ahogy eddig tettük. Ennek első bejegyzése különböző kategóriánként sorakoztatja fel őket, megjelölve a dobogósokat, a sorrend pedig teljes mértékig szubjektív, az én véleményemet tükrözi. Nem különleges, ritkán látott filmeket szeretnék a figyelmetekbe ajánlani, a lista inkább olyan alkotásokat tartalmaz, melyeket szerintem érdemes megnézni, adták már őket a televízióban, és ha nem is mindegyik, de néhány mindenképpen alapfilmnek számít az én értelmezésem szerint. Remélem találtok pár érdekesnek ígérkező címet!

Legjobb üzenettel rendelkező filmek:
1. Jég veled
2. Leharcolt oroszlánok
3. Most már elég!

Legjobb Marvel filmek:
1. Farkas
2. Bosszúállók
3. Thor 2.

Legjobb limonádé filmek:
1. Szökőhév
2. 27 idegen igen
3. Randiguru 

Legjobb Channing Tatum filmek:
1. 22 Jump Street
2. Az elnök végveszélyben
3. Kedves John!

Legjobb jövőben játszódó filmek:
1. Lopott idő
2. Az ötödik elem
3. Vasököl

Legjobb könyv alapján készült filmek:
1. Csillagainkban a hiba
2. Bridget Jones naplója
3. Neveletlen hercegnő

Legjobb háborús filmek:
1. Felhők közül a nap
2. Harag
3. Túlélő

Legjobb filmsorozatok:
1. Mission: Impossible
2. Men in Black
3. Büszkeség és balítélet

Legjobb akciófilmek:
1. Red 2.
2. Elrabolva
3. Skyfall

Legjobb igaz történeten alapuló filmek:
1. Kapj el, ha tudsz!
2. Életem a szörf
3. Fogadom

Legjobb gimnáziumi filmek:
1. Bajos csajok
2. 10 dolog, amit utálok benned
3. Megint 17

Legjobb katasztrófafilmek:
1. Függetlenség napja
2. Armageddon
3. Titanic

Legjobb Liam Neeson filmek:
1. Non stop
2. Schindler listája
3. Ismeretlen férfi

Legjobb vígjátékok:
1. Last Vegas
2. Hogyan rohanj a vesztedbe
3. Kavarás

Legjobb Brad Pitt filmek:
1. Mr. és Mrs. Smith
2. Trója
3. Benjamin Button különös élete

Legjobb varázslós filmek:
1. Szemfényvesztők
2. Varázslótanonc
3. Villámtolvaj

Sajnos a múlt héten nem tudtam feltenni egy bejegyzést sem, mostanság a blogger nem kedvel engem, de ez nem állít meg, így ezen a hétre két cikket szeretnék felrakni, őszintén remélem, hogy sikerül!
Tudtam újat mondani? Megtaláltad a kedvenced?
Legyen további csodás hetetek,
Bia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése